Tuesday, July 1, 2014

A peek into our new home part one

Follow my blog with Bloglovin
Ik ben erg blij dat ik eindelijk een post kan plaatsen over ons prachtige nieuwe huis. Het heeft ook wel even geduurd voordat ik deze beelden met jullie kon delen. Maar het is nu echt zo ver dus hopelijk zijn jullie er klaar voor....

Door mijne vorige posts te lezen zal je inmiddels wel een beetje een idee hebben van mijn stijl. Ik ben namelijk gek op Scandinavisch design. En deze sfeer probeer ik in onze nieuwe woning ook door te voeren. 

Veel licht, wit, zwart en grijs met pastel accenten en hout op de vloer. Strakke lijnen gecombineerd met speelse accenten en een vleugje vintage. Het hout is in ons geval een licht eiken visgraad vloer. 

Het TV-meubel dat we hebben laten maken naar aanleiding van mijn eigen ontwerp en onze gezamenlijke wensen. Het resultaat mag er dan ook zijn; een strak meubel met veel berg ruimte. De kast is gemaakt van berken multiplex met wit HPL en de kubussen zijn van berken multiplex en MDF, onbewerkt of in een kleur geschilderd.

De kubussen zijn een plek voor al onze persoonlijke schatten uit te stallen. Het is opgeruimd maar al onze persoonlijke items in de kubussen geven leven aan de woonkamer. Het is een van de eyecatchers van ons huis.

Deze mooie kast hebben we laten maken door Constant meubelmaker uit Amsterdam. 

Ik hoop dat ik je geïnspireerd heb. En blijf lezen want ik zal snel weer nieuwe beelden posten. Want "that's what makes me happy"



English summary:
Finally I can show you the results of our hard work in our new house.

Since a few months this new build house in an old neighbourhood has become our home.

You might have found out what our style is reading my blog. Because I love to write about all those pretty Scandinavian interiors en design brands.

So, yes! Our style can be descriped as Scandinavian with all the white, soft grey, black with pastel accents en wooden flooring. We chose to have a light oak chevron floor. And it is so beautiful! 

But what Iam going to show you is our lovely TV-cupboard with additional square boxes on the wall. The boxes are the place where we show all our personal treasures. It is the eyecatcher of the living room.

The materials are: birch plywood with a white top layar and the boxes are made of birch plywood and MDF.

The TV-cupboard is designed by myself and made by furniture designer "Constant meubelmaker" from Amsterdam. 

I hope you get inspired by these pretty pictures. And keep on reading.
Soon there will be more inspiration...
.... because "that's what makes me happy"






No comments:

Post a Comment