Monday, November 17, 2014

lekker Zweeds bij de koffie...

Foto Ikea

Ik ben weer terug, een heerlijke vakantie hebben we gehad. Prachtige plekken bezocht en veel inspiratie op gedaan op het gebied van interieur en design. Maar we zijn niet in Zweden geweest hoor, het was een stukje verder, Zuid-Afrika.

Ik ben druk bezig met het verwerken van alle inspiratie tot een paar nieuwe blog posts maar ondertussen kan ik het niet laten om dit met jullie te delen.

Ik heb al een keer de heerlijke kanelbullar die ik had gebakken met jullie gedeeld en nu heeft Ikea een mooie aanvulling op hun assortiment.

Het heeft te maken met de Zweedse koffie pauze genaamd 'Fika' Even ontspannen en bijkletsen onder het genot van een zoete lekkernij. Ikea heeft natuurlijk hun Kanelbullar link naar recept cinnamonrolls, daarnaast is nu een kant en klare muffin mix voor de mensen die meer van gemak houden.

Ik houd zelf overigens meer van thee en daar heeft Ikea nu een fantastisch thee servies voor. De limited edition Ryssby bestaande uit theekopjes, een geweldige theepot en een taart plateau. Prachtig spierwit porselein met een subtiele zwart grafische lijnen print.

Ik ben fan!
Foto Ikea



No comments:

Post a Comment